Меню сайту
Календар
Архів записів
Наше опитування
Погода
волог.: тиск: вітер: волог.: тиск: вітер: волог.: тиск: вітер: Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Основна сесіяОСОБЛИВОСТІ 2017 РОКУ
ПІДГОТОВКА ДО ЗНО Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки від 3 лютого 2016 року № 77 «Про затвердження програм зовнішнього незалежного оцінювання осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти» затверджено програми зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури, історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії та російської мов. На підставі затверджених програм будуть укладатися тестові завдання для проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року. Відповідно до пункту 2 статті 45 Закону України «Про вищу освіту» перелік програм зовнішнього незалежного оцінювання для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти, затверджується та оприлюднюється не пізніше ніж за 1,5 року до проведення зовнішнього незалежного оцінювання.
Наказом Міністерства освіти і науки України від 31 серпня 2016 року №1055 затверджено Календарний план підготовки та проведення в 2017 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, що визначає основні етапи підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання, а також терміни їх реалізації. Реєстрація осіб для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні триватиме з 6 лютого до 17 березня 2017 року. Вносити зміни до реєстраційних даних учасники зовнішнього незалежного оцінювання зможуть до 31 березня 2017 року.
|
Теза |
Я думаю, … |
Я вважаю, …
Мені здається, що …
На мою думку, …
На моє переконання, …
Моя точка зору на цю проблему така: …
Аргументи
Я так вважаю, тому що …
Чому я так думаю? Тому що …
Аргументом на користь моєї думки може бути те, що …
До того ж …
Довести своє твердження я можу такими аргументами:
по-перше, …, а по-друге, …
На користь моєї думки можу навести такі аргументи: …
Моє переконання ґрунтується на тому, що, по-перше, …,
а по-друге, …
Хоч моя думка, можливо, видається дивною, спробую переконати вас такими аргументами: …
Приклади
Скарбниця світової літератури дає багато прикладів щодо порушеної проблеми. Так, …
На згадку приходить герой …
У зв’язку з порушеною проблемою хочеться згадати твір …
Яскравим прикладом саме такого розуміння … особисто для мене є …
Проблема … є дуже актуальною, тому багато прикладів її розв’язання дає саме життя.
Говорячи про … , не можна не згадати …
Повертаючись до думки про … , можу навести такий приклад: …
Як я вже зазначав, …
Щодо цього яскравим прикладом є образ … з твору …
Тема мого роздуму порушується у творі … .
Там …
Найкращою ілюстрацією такого розуміння проблеми є герой … з твору …
Історія також дає багато прикладів …
Один із них – …
Згадаймо постать видатного …
Захоплює його …
Хоча мій власний життєвий досвід ще порівняно малий, можу сказати, що …
Хочу навести приклад із власного життя …
Висновок
Отже, можна дійти висновку, що …
Підсумовуючи, можна зазначити: …
Таким чином, можна зробити висновок, що …
Отже, бачимо, що …
На завершення свого роздуму підсумую: …
Вирази для зв’язку думок
По-перше, по-друге, …
Повертаючись до думки про…, хочу зазначити, що …
Як я вже стверджував, …
Як уже зазначалося, …
Як можна побачити, …